آیفون یا اندروید؟ کدام یک برای شما بهتر است؟

آیفون یا اندروید؟ کدام یکی برای شما بهتر است؟

مقایسه بین آیفون و اندروید یک بحث بی پایان است شاید نتوان از بین این دو یکی را به عتوان بهترین انتخاب کرد اما میتوانیم کمک کنیم تا بهترین انتخاب شخصی خود را داشته باشید. قبل از انتخاب گوشی به مقاله راهنمای خرید گوشی سری بزنید

شما بهترین گوشی ها را هم که خریداری کنید یکی از این دو سیستم عامل را دارا هستند . آخرین نسخه های اندروید و ios  هر دو عالی هستند از نظر خیلی از ویژگی ها همپوشانی دارند اما از نظر طراحی کاملا متفاوت به نظر میرسند.

در مقایسه آیفون یا اندروید ما به نقاط قوت و ضعف این دو پلتفرم تلفن همراه نگاهی می اندازیم تا شما با دانش بیشتری نوع تلفن مناسب خود را  انتخاب کنید. اگر میخواهید پرچمداران این دو سیستم عامل راببینید نگاهی به iPhone 14 و Pixel 7 pro  بی اندازید.

آیفوناندروید

چرا آیفون ؟

اگر شما روی اپل سرمایه گذاری کرده باشید ممکن است این یک دلیل کم اهمیت باشد اما اگر قبلا اپل واچ، آی پد، مک را تهیه کرده اید خرید آیفون بسیار منطقی است. اپل ویژگی پیوستگی را طراحی کرده است که به شما این امکان را میدهد داده ها رااز یکی از دستگاهایش به دستگاه دیگر منتقل کنیدو این ویژگی ها مطمئنا می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند.

یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما Continuity Camera  است که به شما امکان می دهد با استفاده از دوربین آیفون خود عکس بگیرید و اسناد را اسکن کنید و سپس آنها رادر مک خود مشاهده و ویرایش کنید.

معمولا اکثر برنامه هایی که برای آیفون نوشته شده بسیار تمیز تر و روانتر از برنامه های اندرویدی است. نرم افزار و برنامه های عالی در اندروید هم وجود دارند اما پیدا کردن آنها سختر است.

در آیفون انتخاب بزرگتری از لوازم جانبی وجود دارد.

به روز رسانی های نرم افزاری سریعتری دریافت می کنید. گوشی های اندرویدی به روز رسانی های کمتری نسبت به آیفون دریافت می کنند.

تعداد به روز رسانی هایی که یک گوشی اندرویدی در طول عمر خود دریافت میکند تا حد زیادی به گرانی آن و سیاست پشتیبانی نرم افزاری سازنده تلفن بستگی دارد.

آیفون یا اندرویدآیفون یا اندروید

مقایسه آیفون یا اندروید

اندروید آیفون
توسعه دهنده مختلف عمدتا گوگل شرکت اپل
انتشار اولیه 2008 2007
قابلیت سفارشی زیاد محدود
انتقال فایل راحت تر از ios  استتفاده از پورت USB انتقال بدون نصب برنامه سخت تر . عکس ها را میتوان بدون برنامه منتقل کرد
زبان بیش از 100 زبان 40 زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *