معرفی گوشی TCL 40 NxtPaper

معرفی گوشی TCL 40 NxtPaper

گوشی tcl 40 nxtpaper

TCL با نگرانی از اینکه نمایشگرهای دیجیتالی که در تمام طول روز از آنها استفاده می کنیم استرس بیشتری به چشمان ما وارد کند، چند سال پیش از فناوری نمایشگر NxxtPaper خود رونمایی کرد. روی راحتی چشم و کاهش تابش خیره کننده تمرکز می کند ( به عنوان یک امتیاز جانبی در برابر اثر انگشت نیز مقاوم است)، در حالی که رنگ های زنده را حفظ می کند.

در اوایل سال جاری، این شرکت نسخه 2.0 این فناوری را عرضه کرد، اما هنوز تنها چند محصول با آن وجود دارد سه تبلت و یک لپ تاپ قابل تبدیل. اکنون این شرکت آماده است تا NxtPaper را به بازار گوشی های هوشمند بیاورد.

TCL 40NxtPaper دارای صفحه نمایش ال سی دی 6.75 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتزی است. یک حالت ereader ویژه وجود دارد که حالت مقیاس خاکستری را برای رابط کاربری فعال می کند تا خواندن را برای چشم آسان تر کند.

گوشی

 

علاوه بر این، می توانید از گوشی به عنوان دفترچه یادداشت با قاب اختیاری که شامل قلم T Pen  است استفاده کنید. فناوری NxtPaper از چندین لایه تشکیل شده است که یکی از آنها باعث می شود استفاده از قلم به استفاده از قلم به استفاده از قلم و کاغذ واقعی نزدیکتر شود.

گوشی

مشخصات حافظه و مقدار رم گوشی  tcl 40 nxtpaper

 

به حر حال، این گوشی مجهز به هلیو G88 جفت شده با 8 گیگابایت رم (قابل ارتقاع تا 8 گیگابایت رم مجازی ) و 256 گیگابایت خافظه داخلی است. یک اسلاید microSD در صورت نیاز بیشتر در دسترس است.

مشخصات دوربین گوشی  TCL 40NxtPAPER

راه اندازی دوربین سه گانه شامل یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور 2.76/1 اینچی، 0.64 میکرومتر پیکسلی) است. یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی (115 درجه) و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی به آن می پیوندد. دوربین جلویی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی (3.45/1 اینچ 0.65 میکرومتر) است. دوربین اصلی عقب وجلو می توانند ویدئوهای 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

گوشی TCL40NxtPaper فقط برای خواندن و یادداشت برداری نیست، صفحه نمایش بزرگ آن توسط بلندگوهای استریو با فناوری DTS 3D Boom Sound احاطه شده است.

این گوشی از شارژ سریع 33 واتی (USB–PD 3.0) برای باتری 5010 میلی آمپری ساعتی خود پشتیبانی می کند. 50% در حدود نیم ساعت به دست می آید، شارژ کامل 100 دقیقه طول می کشد. توجه داشته باشید که شارژر 33 واتی و کابل USB-C 2.0  در جعبه موجود است.

دیگر مدل های گوشی تی سی ال اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *